  • Data: 2020-11-19 14:07:19
    Temat: Re: [OT] Sprzęt komputerowy i wylatujące bezpieczniki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 18.11.2020 o 17:48, J.F. pisze:
    [...]

    >Są. W kształcie pytajnika i dobrze że nie ma tam miejsca na spację,
    >bo bym nie mógł na nie patrzeć :/

    >Podobne do tego:
    >https://a.allegroimg.com/s1024/0c06b1/d004cc2748d28
    19c1bcc794f6dd4 :)

    Wydaje mi sie, ze to jest LED.
    Kiedys dawniej to mogl byc neon ... a moze i byla technologia
    swietlowkowa.

    No i miejsce na spacje jest - zalezy jak zamontujesz :-)

    >1 watowy LED świeci raczej jak "trupia lampka cmentarzowa"

    czy trupia to zalezy jaki dobierzesz ...

    >i wymaga wielu punktów, żeby coś oświetlić (drogę) co razy ilość,
    >wychodzi tyle samo co 1szt 5W LED, który oświetla znacznie lepiej.

    5W LED to stara zarowka 40W. Jakis korytarzyk oswietli az za dobrze -
    zona bedzie krzyczec "zgas swiatlo" :-)

    J.