    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Twarda taśma samoprzylepna
    Date: Mon, 20 Jun 2022 20:56:37 +0200

    Dnia Mon, 20 Jun 2022 19:18:17 +0200, heby napisał(a):

    > Cześć.
    >
    > Wieki temu miałem nakleję na karcie debetowej, zasłaniającą kod CVV.
    > Mały prostokąt białego tworzywa, ciekki, ale twardy i absolutnie nie do
    > odklejenia "paznkciem". W ogóle utrzymal się przez wiele lat używania
    > bez strat ani zawijania rogów. Dało radę bezstratnie zdjąć nożem.
    >
    > Myślałem że to coś specyficznego do kart, ale parę miesięcy temu wpadła
    > mi w ręce końcówka taśmy samoprzylepnej, na szpulce i prawie na pewno to
    > to samo tworzywo. Niestety właściciel nie miał pojecia skąd to ma ani
    > jak się nazywa. Klej absurdalnie mocny.

> [...]

    Spróbuj poszukać inaczej.

    Ja swego czasu (zajmując się dodatkowo grillami Broil-King) miałem dużo
    nadmiarowych naklejek takich, jak np. "Palnik rożna musi znajdować się na
    swoim miejscu...".
    Czarne, sztywne nakleki, praktycznie nie do oddarcia. Od tyłu mają tylko
    napis "3COM"
    Używałem je do różnych celów, nawet do podklejenia osłony przysznicowej.
    Wszystkie naklejki do tej pory działają.

    O co chodzi: swego czasu szukałem innego typu naklejki na stronie 3COM i
    wtedy widziałem właśnie te "pancerne" i odporne na gorąco naklejki. A
    przynajmniej parametry na to wskazywały.
    Może tam coś znajdziesz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam