  • Data: 2012-10-24 11:15:12
    Temat: Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:r1x71ximuzxl.1cqcpsz3b3bk1$.dlg@40tude.net...

    > Miewałem już w życiu ze dwa razy a może i trzy :) Obecnie nie mam. Kto
    > odbierze to zmartwienie zleceniodawcy, jest uprzedzony. Ale nie
    > odpowiedziałeś na pytanie tylko wdrażasz śledztwo :)

    Masz rację, twoja sprawa i inwestora (no i biegłego w razie pożaru)
    Moje pytanie na twoje pytanie zrodziło się dlatego, gdyż nie daje się
    przewódów ot tak, 1mm2 czy 1,5mm2, bo się tak daje bo inni dają.
    Po to są tabele i prostych wzorów kilka aby na podstawie zapytań do
    inwestora, co chce, gdzie i jakiej mocy, wyliczyć odpowiednie przekroje, tak
    aby spadki napięć były w normach i ilość przewodów odpowiednia.
    Nie wiem jak ciebie, ale mnie przy kolejnych egzaminach do uprawnień
    odpytywano na te tematy, no i nie wyobrażam sobie zrobić instalację na pałę
    "tu sobie damy tak, a tam tak"

    Marek