  • Data: 2021-06-07 11:54:57
    Temat: Re: Obniżenie napięcia akumulatora od wkrętarki
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.06.2021 o 11:29, robot pisze:
    > Tylko jak ten pobór zgadnąć.
    > Producent nie podaje.
    > To jest taka latareczka robocza zasilana 3 x AAA.
    > To może dam najpierw na próbę więcej oporu.

    Jeśli możesz rozkręcić tę latarkę i zerknąć co tam siedzi to by było
    bardzo przydatne.
    Latarka ma kilka trybów świecenia?
    Jeśli jest tam przetwornica czy mikrokontroler to sam rezystor na 80% to
    usmaży.
    Ja bym dał coś z tej listy i mechaniczny wyłącznik:
    https://allegro.pl/listing?string=step%20down&bmatch
    =cl-e2101-d3794-c3683-ele-1-3-0528&order=p&price_to=
    10

    --
    AWa.