  • Data: 2021-06-07 13:33:05
    Temat: Re: Obniżenie napięcia akumulatora od wkrętarki
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.06.2021 o 12:53, Piotr Gałka pisze:

    > Najpierw rozumiałem, że chcesz zasilić pojedynczy LED.
    > Teraz podejrzewam, że chcesz się podłączyć zamiast 3xAAA.
    > To są właściwie dwie przeciwne skrajności.
    > Dobrze byłoby abyśmy wiedzieli co właściwie chcesz zrobić.
    > P.G.

    Dobrze zrozumiałeś.
    Latarka miała jeden COB świecący na bok szeroko; oraz jeden pojedynczy
    LED świecący do przodu.
    Ja wydłubałem ten pojedynczy LED, i tylko go podłączam.
    Sprawa już rozwiazana. Zadziałała najprostsza metoda zapodana przez Janusza.
    Metoda prób i błędów połaczyłem dwa 220R i jeden 75R.
    I tak robie to tylko dla zabawy w sumie.