    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Obowiązkowy przegląd co 10 tys km
    Date: Sat, 18 Dec 2021 10:12:42 +0100

    W dniu 16.12.2021 o 22:17, ii pisze:

    > Już wymyśliłem.

    Ale nie potrafisz merytorycznie uzasadnić.

    > To po prostu typowy przebieg pojazdu osobistego.

    > Z d..y to wziąłeś i tyle.

    Ot choćby  uśrednionego czasu zużycia klocków hamulcowych.  Tak wiec
    szanowny kolego - nie pieprz dla samego pieprzenia.

    > Bez urazy, Tesli to ja widziałem już wiele.

    Brawo!

    > To jest nieprawda. Zwykłe samochody jak chodzi o konieczność przeglądów.

    Proponuje dobrze zaznajomić się z przepisami które określają takie auta.

    > Ale że nie są zgodne z twoimi osobistymi?

    Nie, twoje są niezgodna z stanem faktycznym.

    > Nic na to nie wskazuje. Weźmy np. Twizy. W dowodzie "auto inne".
    > Homologacja L7e, czyli czterokołowiec. Prawo o ruchu drogowym.. chyba
    > zwykłe auto a nie czterokołowiec.

    Aby zakwalifikować pojazd do kategorii "inne" to też trzeba spełniać
    określone warunki, podobnie zresztą jak i tzw samochód musi spełniać swoje.

    > Dlatego mówię, że zabrakło Ci chęci na zrozumienie. Jak zawsze snujesz
    > jakieś absurdalne wizje.

    Bez komentarza.

    > Nie ma powodu traktować tych samochodów inaczej niż inne kiedy
    > poruszają się po drogach publicznych.

    No i są tak traktowane. Prawko, ubezpieczenie  kierownik musi mieć, no i
    paliwa musi nalać.  Natomiast przeglądy techniczne to już nie jego sprawa.