  • 1. Data: 2021-12-03 21:25:17
    Temat: Obowiązkowy przegląd co 10 tys km
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Co 10 czy ...

    Właśnie rozpoznałem, że wszystkim moim samochodom pół roku temu skończył
    się przegląd. I t8eraz ... o ile nie mylę, nie muszę zapłacić x2 tylko
    normalnie. Tak?

    Pyt2. Czy n-ie byłoby właściwym by robić przeglądy po określonym
    przebiegu zamiast co roku?

  • 2. Data: 2021-12-03 21:37:17
    Temat: Re: Obowiązkowy przegląd co 10 tys km
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-12-03 o 21:25, ii pisze:
> [...]
    > normalnie. Tak?
    >

    > Pyt2. Czy n-ie byłoby właściwym by robić przeglądy po określonym

    Skąd się tacy biorą?

  • 3. Data: 2021-12-04 00:53:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sodufg$9un$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > Pyt2. Czy n-ie byłoby właściwym by robić przeglądy po określonym
    > przebiegu zamiast co roku?

    nie bo ludzie cofaliby liczniki zeby urwać panstwu 99zł
    nie bo niektóre rzeczy psują się niezależnie od przebiegu
    np pęknięta szyba

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 4. Data: 2021-12-04 10:52:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.12.2021 o 21:37, t-1 pisze:

    > Skąd się tacy biorą?

    Z miłości.

  • 5. Data: 2021-12-04 11:16:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.12.2021 o 00:53, PiteR pisze:
    > in <news:sodufg$9un$1@news.icm.edu.pl>

    > nie bo ludzie cofaliby liczniki zeby urwać panstwu 99zł

    To nie jest na państwo, i nie należy się co roku. Płaci się stacji
    diagnostycznej za wykonanie przeglądu. Jak się samochodu nie używa to
    można przeglądu nie robić. Cofanie licznika jest nielegalne. Domniemanie
    winy łamie podstawowe zasady.

    > nie bo niektóre rzeczy psują się niezależnie od przebiegu
    > np pęknięta szyba

    Człowieku, papier rozkłada się rok, plastik 50 lat a szyba jest wieczna.
    Pęknie jak ktoś zrobi to umyślnie lub właśnie w wyniku długotrwałej
    eksploatacji.

    Przeglądy z zasady robi się po określonym czasie eksploatacji a nie po
    jej braku. Przegląd w ogóle nie służy temu by stwierdzić uszkodzenie
    tylko by je uprzedzić. Uszkodzone trzeba od razu naprawić.

  • 6. Data: 2021-12-04 11:29:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.12.2021 21:25, ii wrote:
    > Pyt2. Czy n-ie byłoby właściwym by robić przeglądy po określonym
    > przebiegu zamiast co roku?

    Nie, bo chociażby układ hamulcowy po roku stania pod chmurką będzie
    wymagał remontu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2021-12-04 12:07:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie, bo chociażby układ hamulcowy po roku stania pod chmurką będzie
    > wymagał remontu.

    Chyba niejeżdżenia a nie stania :-)

  • 8. Data: 2021-12-04 13:22:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:soff66$nik$1@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

> [...]
    > nie po jej braku. Przegląd w ogóle nie służy temu by stwierdzić
    > uszkodzenie tylko by je uprzedzić. Uszkodzone trzeba od razu

    Dziwnie myślisz, dziwnie piszesz. Jednak trzeba ciebie unikać.
    Zrób takie ćwiczenie i nie odpisuj mi.

  • 9. Data: 2021-12-04 14:39:21
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Nie, bo chociażby układ hamulcowy po roku stania pod chmurką będzie
    > wymagał remontu.

    A po pół roku nie?

  • 10. Data: 2021-12-04 14:42:07
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.12.2021 o 13:22, PiteR pisze:
    > in <news:soff66$nik$1@news.icm.edu.pl>

    > Dziwnie myślisz, dziwnie piszesz. Jednak trzeba ciebie unikać.
    > Zrób takie ćwiczenie i nie odpisuj mi.

    Boli?