    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Obowiązkowy przegląd co 10 tys km
    Date: Sat, 18 Dec 2021 12:10:19 +0100

    W dniu 18.12.2021 o 10:12, trybun pisze:

    > Ot choćby  uśrednionego czasu zużycia klocków hamulcowych.

    Uśredniłeś moje z twoimi? Wszystkich? I połowa ma przegląd nim się
    hamulce skończyły a połowa po?

    Ta dyskusja nie ma sensu. Istotą mojej pierwszej wypowiedzi było, że
    częstość przeglądów musi zależeć od przebiegu ponieważ oczywistym jest,
    że przedmiotem przeglądu jest to, co zużywa się pod wpływem
    eksploatacji. A istnieją bardzo duże dysproporcje w intensywności
    korzystania z pojazdów. Czasookres między tymi przeglądami jest
    niewątpliwie ważną kwestią ale nie ma on prostego wymiaru zużycia więc
    raczej należy tutaj określać go z działających systemów jak choćby
    niemiecki, gdzie przeglądy są co 2 lata a ludzie jeźdżą ze dwa albo i
    trzy razy więcej niż w Polsce dzięki rozwiniętej sieci drogowej.

    > Tak wiec
    > szanowny kolego - nie pieprz dla samego pieprzenia.

    No właśnie, co pan pieprzysz.