eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaObsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M › Re: Obsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M
    Date: Thu, 02 Jul 2009 22:57:43 +0200

    Adam Dybkowski wrote:
    > Jeżeli potrzebujesz takiej modułowości i poziomu abstrakcji to może po
    > prostu przeportuj sobie zestaw sterowników z Linuxa i już. A gdy do w
    > pełni komercyjnego projektu - poszukaj w źródłach FreeBSD/OpenBSD.
    > Licencja BSD jest piękna pod względem "pożyczania" sobie kodu. :)

    Już oglądałem, to nie na uC. Projektowane z myślą o niekończonych
    zasobach RAM. Chodzi o coś, co ma cechy pozwalające wypełnic przeze mnie
    interfejsy różnymi implementacjami i potrafi sobie radzić przy małym
    RAM, idealnie bez malloc. Ba, może nawet ja dostarcze warstwę operowania
    na RAM (i zrobię kompaktujący heap). No dobra, wystarczy że nie bedzie
    zależało od 100 funkcji i zmiennych globalnych i juz bedzie lepiej ;).