eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaObsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M › Re: Obsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obsługa kart SDHC przez uC który pracował z kartami SD 512M
    Date: Sat, 04 Jul 2009 21:06:49 +0200

    Marcin wrote:

    > Dokładnie to samo chciałem napisać,
    > tylko się jakoś powstrzymywałem :)
    > Chesz używać 'super uniwersalnych' bibliotetek na GPL,
    > wszystkie uważasz za marne,
    > a sam robisz projekty zamknięte i nie chcesz podzielić się
    > swoimi bibliotekami.

    Panowie. Jestem jednym z niewielu ludzi ktorzy promują (L)GPL gdzie
    tylko ma to sens. Jednak proponowalbym nie wypuszczać tego typu
    głupawych wniosków na podstawie jednego przypadku. Czasami musze zrobić
    coś CS i nic na to nie mogę poradzić. Takie życie.

    Ponadto potrzebuje gotowca aby samodzielnie napisać wlasny. Bo na taki
    jak potrzebuje nadzieje straciłem już dawno. Ale na taki na podstawie
    ktorego można się czegoś _nauczyć_ jeszcze mam resztki nadziei.

    Po drugie: mam pełne prawo krytykowac następny badziewny kod pisany w
    sposób który pokazuje totalne olewanie wszelkich zasad wypracowanych
    przez ostatnie 20 lat. Po prostu mogę. I nie oznacza to wcale że od razu
    musze pokazać lepsze. To że jest to badziewie projektowe widac od
    pierwszego zerkniecia w kod. Oczywiście tak wygląda całkiem spora ilość
    softu na uC (stara szkoła pisania w C). Fajnie by było jak by cześć
    młodego pokolenia niekoniecznie się na tym wzorowała i moze warto to
    głośno powiedzieć pokazując wady.