  • Data: 2012-05-12 15:02:02
    Temat: Re: Ocena motocykla przed ewentualym zakupem Yamaha R6 2003
    Od: herbatnik26 <luczak26@_NOSPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie pomijając to że za mocny na 1 raz , i ze po co inwestować w
    dofinansowaną na maxa :-) . Jeśli chodzi o moc i czy będę umiał jeździć to
    można pominąć bo miałem okazję
    jeździć 600, 100 , 750 i jakoś sobie daję radę myślę że z głową i się
    obejdzie beż przygód , ale bardziej mi tu chodzi o to czy polecacie coś
    takiego bo fakt jeździłem parę razy ale nie mam pojęcia od strony
    technicznej , nie znam marki , czy te roczniki są awaryjne itd , pytam bo
    może ktoś miał kontakt z tym sprzedawcą a może z tym motocyklem , więc
    fajnie by było dowiedzieć się czegoś więcej zanim pojadę oglądać , tak że
    proszę o dalsze opinie i porady .