eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii › Re: Od 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii
  • Data: 2020-11-18 20:55:09
    Temat: Re: Od 2030 r. ma być zakaz sprzedaży aut spalinowych w Wielkiej Brytanii
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2020 o 07:35, Cavallino pisze:

    > A w jakim celu, skoro na miejscu ani nie zatankujesz, ani nie wrócisz?

    być może dojedziesz do kraju w którym zatankujesz..
    przyjmując, że spalasz 6l/100, na zbiorniku przejedziesz 1000km, a do
    bagażnika kombi (bez bagaży) zmieścisz pewnie minimum kolejne 2000km

    > Taka była teza, ale udowodniło się coś dokładnie odwrotnego.....
    > Gniazdek nie skontrolujesz tak łatwo jak stacji paliwowych.

    po pierwsze skontrolujesz równie łatwo (np. w UK smart liczniki to już
    chyba standard), po drugie nie wyobrażam sobie wyjazdu z doładowywaniem
    w zwykłych gniazdkach...

    Tak, da się. Tak, zawsze znajdzie się rozwiązanie. Ale nie jest dla mnie
    oczywistym, że samochód na prąd będzie najlepszym wyjściem.

    Wracając do UK - tutaj prawo nie działa wstecz - auta spalinowe nadal
    będą jeździły. Tak samo np. chyba do 2017 hybrydy miały 0 roadtax i
    teraz te zarejestrowane po 2017 mają jakąś opłatę, a te sprzed 2017
    nadal płacą 0.

    Lukasz