eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany › Re: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.new
    s.xs4all.nl!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!newsin.alt.net!fdcspool2.netn
    ews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams
    1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <60a2c260$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7vuep$f5r$1@news.icm.edu.pl>
    <60a3b491$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <2296978786$20210518183024@squadack.com>
    <60a4c457$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <s82j6i$13m$1@news.icm.edu.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 19 May 2021 13:21:24 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.10.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s82j6i$13m$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210519-0, 19.05.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 73
    Message-ID: <60a4f4b4$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.181.229
    X-Trace: 1621423284 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 503 79.184.181.229:62470
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2694091
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-05-19 o 10:45, ii pisze:
    > W dniu 19.05.2021 o 09:55, T. pisze:
    >> W dniu 2021-05-18 o 18:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >>> Hello T.,
    >>>
    >>> Tuesday, May 18, 2021, 2:35:28 PM, you wrote:
    >>>
    >>> [...]
    >>>
    >>>> Patrzysz na to wyłącznie z punktu widzenia kierowcy, który po tej
    >>>> drodze
    >>>> jedzie. A to jest wciąż plac budowy. Rok temu na S8 zginął pracownik
    >>>> budowy, bo jakiś zapierdalacz stwierdził, że ograniczenie do 70
    >>>> km/godz.
    >>>> jest tam niepotrzebne - prosta droga, dwie jezdnie po 2 pasy, co się
    >>>> może wydarzyć...
    >>>
    >>> W jaki sposób pracownik znalazł się na drodze pojazdu?
    >>>
    >>> Idąc Twoim tokiem myślenia powrócimy do Red Flag Act, bo jakiś
    >>> skacowany pracownik pobliskiej budowy może wyleźć pod koła na
    >>> autostradzie. Jeśli droga z założenia przeznaczona jest tylko dla
    >>> pojazdów samochodowych, to pieszy na nią wchodzący musi naprawdę
    >>> uważać - auto jadące 70 km/h też może zabić.
    >>>
    >>
    >> Nie był skacowany - montowali ekrany. Ograniczenie było do 60.
    >> Szczegółów nie znam - poszukaj w necie, to było niedaleko Nadarzyna.
    >> Ps. Każdą sprawę można sprowadzić do absurdu. Moim zdaniem dopóki
    >> drogi się nie odda do użytku powinna być po prostu zamknięta. Tu
    >> wykonawca poszedł na rękę kierowcom i nie zamknął gierkówki i stało
    >> się jak się stało. To kierowcy byli tam gośćmi, a nie pracownicy,
    >> którzy tę drogę budowali. Ale nie do wszystkich to dociera.
    >
    > Nonsens. Jest raczej dokładnie odwrotnie. Wykonawcy remontów dróg są
    > usługodawcami, którzy prawnie zobowiązani są do organizowania na nich
    > ruchu, organizowania ruchu innymi drogami a w razie potrzeby do
    > wybudowania drogi zastępczej. Kryterium wyboru jest między innymi
    > uciążliwość dla kierowców. Czyli są przepisy które ich do tego
    > zobowiązują by ta uciążliwość była możliwie najmniejsza. Nie wiem do
    > kogo to dociera a do kogo nie dociera, ale tak właśnie jest.
    >
    >> Proszę też pamiętać, że naprawdę organizacją ruchu zajmują się
    >> inżynierowie, a nie idioci i - poza naprawdę sporadycznymi
    >> przypadkami, kiedy zapomni się zdjąć znaki po jakimś ograniczeniu -
    >> zawsze są ku temu powody. Choćby zmiana przyczepności nawierzchni,
    >> hałas czy możliwość pozostawania kałuż, na których można "popłynąć".
    >> Ale u nas każdy ma się za fachowca, który wie, że ograniczenie jest
    >> durne.
    >> T.
    >
    > Weźże przestań pisać jakieś bzdury o tym by wszyscy kierowcy pamiętali o
    > nieudolnych drogowcach bo to się kupy nie trzyma. Nie tylko w tym
    > miejscu jest problem, że tysiące kierowców zmaga się z wielokilometrowym
    > utrudnieniem ruchu. To są gigantyczne koszty społeczne. Wyobrazić sobie
    > np, że zamiast prowadzenia prac na 50km istniejącej drogi prowadzi się
    > je w danym momencie tylko na 1km. Bo co, na 50km praca wre? A widział to
    > tam ktoś? Znaczy tu tam i ówdzie. To nie jest jedyne miejsce gdzie tak
    > to wygląda, ale tu jest już naprawdę ekstremalnie. Np przez lata
    > jeździliśmy na zachód drogą z płyt tracąc zawieszenie. Nadal przy
    > granicy jest tam jedna taka droga.
    >
    > Główny problem polega na tym, że użytkownicy dróg nie szanują się. Już
    > dawno należało przepędzić tych, co doprowadzili do wieloletnich
    > zaległości w infrastrukturze drogowej. Naród frajerów.

    Podsumuję to tak:
    1. drogowcy zorganizowali ruch na remontowanej drodze, tylko jakiś debil
    nie przestrzega reguł tej organizacji i nieszczęście gotowe.
    2. kierowca ma nie oceniać sposób tej organizacji, tylko jej przestrzegać.
    3. Jak chcesz podyskutować na temat sensowności konkretnych ograniczeń -
    pisz do odpowiedniego zarządu dróg.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: