-
Data: 2021-05-19 10:45:04
Temat: Re: Odcinkowy pomiar predkosci - czemu tak rzadko stosowany
Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 19.05.2021 o 09:55, T. pisze:
> W dniu 2021-05-18 o 18:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Hello T.,
>>
>> Tuesday, May 18, 2021, 2:35:28 PM, you wrote:
>>
>> [...]
>>
>>> Patrzysz na to wyłącznie z punktu widzenia kierowcy, który po tej drodze
>>> jedzie. A to jest wciąż plac budowy. Rok temu na S8 zginął pracownik
>>> budowy, bo jakiś zapierdalacz stwierdził, że ograniczenie do 70 km/godz.
>>> jest tam niepotrzebne - prosta droga, dwie jezdnie po 2 pasy, co się
>>> może wydarzyć...
>>
>> W jaki sposób pracownik znalazł się na drodze pojazdu?
>>
>> Idąc Twoim tokiem myślenia powrócimy do Red Flag Act, bo jakiś
>> skacowany pracownik pobliskiej budowy może wyleźć pod koła na
>> autostradzie. Jeśli droga z założenia przeznaczona jest tylko dla
>> pojazdów samochodowych, to pieszy na nią wchodzący musi naprawdę
>> uważać - auto jadące 70 km/h też może zabić.
>>
>
> Nie był skacowany - montowali ekrany. Ograniczenie było do 60.
> Szczegółów nie znam - poszukaj w necie, to było niedaleko Nadarzyna.
> Ps. Każdą sprawę można sprowadzić do absurdu. Moim zdaniem dopóki drogi
> się nie odda do użytku powinna być po prostu zamknięta. Tu wykonawca
> poszedł na rękę kierowcom i nie zamknął gierkówki i stało się jak się
> stało. To kierowcy byli tam gośćmi, a nie pracownicy, którzy tę drogę
> budowali. Ale nie do wszystkich to dociera.
Nonsens. Jest raczej dokładnie odwrotnie. Wykonawcy remontów dróg są
usługodawcami, którzy prawnie zobowiązani są do organizowania na nich
ruchu, organizowania ruchu innymi drogami a w razie potrzeby do
wybudowania drogi zastępczej. Kryterium wyboru jest między innymi
uciążliwość dla kierowców. Czyli są przepisy które ich do tego
zobowiązują by ta uciążliwość była możliwie najmniejsza. Nie wiem do
kogo to dociera a do kogo nie dociera, ale tak właśnie jest.
> Proszę też pamiętać, że naprawdę organizacją ruchu zajmują się
> inżynierowie, a nie idioci i - poza naprawdę sporadycznymi przypadkami,
> kiedy zapomni się zdjąć znaki po jakimś ograniczeniu - zawsze są ku temu
> powody. Choćby zmiana przyczepności nawierzchni, hałas czy możliwość
> pozostawania kałuż, na których można "popłynąć". Ale u nas każdy ma się
> za fachowca, który wie, że ograniczenie jest durne.
> T.
Weźże przestań pisać jakieś bzdury o tym by wszyscy kierowcy pamiętali o
nieudolnych drogowcach bo to się kupy nie trzyma. Nie tylko w tym
miejscu jest problem, że tysiące kierowców zmaga się z wielokilometrowym
utrudnieniem ruchu. To są gigantyczne koszty społeczne. Wyobrazić sobie
np, że zamiast prowadzenia prac na 50km istniejącej drogi prowadzi się
je w danym momencie tylko na 1km. Bo co, na 50km praca wre? A widział to
tam ktoś? Znaczy tu tam i ówdzie. To nie jest jedyne miejsce gdzie tak
to wygląda, ale tu jest już naprawdę ekstremalnie. Np przez lata
jeździliśmy na zachód drogą z płyt tracąc zawieszenie. Nadal przy
granicy jest tam jedna taka droga.
Główny problem polega na tym, że użytkownicy dróg nie szanują się. Już
dawno należało przepędzić tych, co doprowadzili do wieloletnich
zaległości w infrastrukturze drogowej. Naród frajerów.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Renault Symbioz
- OZE dały Polsce więcej prądu niż elektrownie węglowe
- Kto potrafi sprawdzić aku BMW 48V 10Ah Li-Ion do mini hybrydy, czy sprawny ?
- Wakacyjna promocja dla użytkowników samochodów ...
- Re: W USA już miliony mieszkają w swoich samochodach
- Re: W USA już miliony mieszkają w swoich samochodach
- Zasilanie elektryków w Polsce
- BMW
- Re: Recykling akumulatorów
- Re: Zatonął kolejny statek wiozący 800 palnych elektryków
- Re: Elon właśnie gada, że za rok będzie 1.000.000 autonomicznych samochodów w Ameryce
- Gdzie kupowac aku?
- 5w30 zamiast 0w30
- Klima i samodzielne uzupełnienie
- 6,756,000 car crashes in the United States in 2019 with 36,096 fatalities.
Najnowsze wątki
- 2025-07-03 Trybik
- 2025-07-04 Renault Symbioz
- 2025-07-04 Architektura IIIRP: Wyjątkowa, a prymitywniejsza niż stodoła pod zaborami
- 2025-07-04 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-04 Wrocław => SAP ABAP Developer <=
- 2025-07-04 Warszawa => Mid/Senior IT Recruiter <=
- 2025-07-04 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-04 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-07-04 Warszawa => Specjalista wsparcia IT - analiza techniczna sprzętu IT <
- 2025-07-04 Zakrzewo => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-04 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-04 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-04 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-04 Warszawa => Technique IT - Hardware Configuration and Support <=
- 2025-07-04 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=