  • Data: 2020-10-23 18:16:40
    Temat: Re: Odczyt ciśnienia - analiza obrazu
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-10-23 o 18:10 +0200, heby napisał:

    > Mamy 2020, niech się tym zajmuje AI a nie jakies hardwareowe, a fe,
    > rozwiązania ;)

    AI są fajne, ostatnio trochę się tym bawiłem. Nie podoba mi się jednak
    to, że kiedy raz zdarzy się że sieć neuronowa nie zachowa się tak, jak
    powinna (czy jak człowiek tego oczekuje) - to nie wiadomo ani dlaczego,
    ani jak to naprawić. No tak, można intensywnie testować, ale w
    zależności od domeny przetestowanie 100% pokrycia może nie być
    realistyczne.

    Mateusz