  • Data: 2020-11-14 20:21:21
    Temat: Re: Odczyt ciśnienia - analiza obrazu
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-11-13 o 20:35 -0800, M.M. napisał:

    > Nie wiem co masz na myśli....

    Przykład: wytrenowałem sieć która ma robić "coś". Sprzedałem produkt
    przemysłowemu klientowi. Działa. Do momentu, kiedy sieć wysypała
    klientowi produkcję. Fakt, że sieć zawiodła, to jeden problem -
    powiedzmy, mniejszy. Poważniejszy problem to wytłumaczyć klientowi
    dlaczego, oraz sprawić że więcej nie będzie.

    > Jeśli sieć da złą odpowiedź i ktoś monitoruje system, to mamy
    > dodatkowy przykład który może dorzucić do danych uczących.

    Jeden przykład chyba nie wpłynie na działanie sieci - tych przykładów
    musi być raczej dużo więcej... i uważać, aby nie "przetrenować" AI.

    AI to niewątpliwie ciekawy temat, ale zdecydowanie nie panaceum na
    wszystko. Jeśli potrzebny determinizm i możliwość zrozumienia dlaczego
    robot reaguje w ten a nie inny sposób - to AI odpada.

    Mateusz