  • Data: 2021-09-17 11:48:13
    Temat: Re: Odczyt zdalny licznika prądu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Sep 2021 09:32:51 +0200, SW3 wrote:

    > Z mikroweli ma ciepłe żarcie, ze wzmacniacza w trybie standby nie ma nic
    > poza nieco podgrzanym powietrzem (średnio przydatne zwłaszcza w lecie).

    Ale w zimie to juz inaczej :-)

    Tylko ze wzmacniacz w tzw "standby", czyli nie grajacy nic,
    moze sporo pradu brac, a mikrofala ... u mnie pare W ciagnie
    kuchenka gazowa, a dokladniej to jej zegar z VFD.
    Mikrofale tez takie miewaja.

    Gdzies tam unia mowila, ile sprzetu moze ciagmnac sprzet w standby,
    ale juz dyspense zrobila, bo sie okazalo, ze TV to domowe centrum
    rozrywki, i nie tylko na pilota zdarza mu sie czekac.

    J.