  • Data: 2014-07-11 14:43:54
    Temat: Re: Odolejacz pompy próżnowej
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Konrad Anikiel"
    > No ale ona do takiej pracy powinna być przystosowana.
    > Pompa próżniowa, kiedy ją przymkniesz, grzeje się bo po pierwsze silnik
    > nie ma chłodzenia (nie ma powietrza które miałoby opływać silnik

    Silnik ma swój witrak, to zwykły silnik 3f inukcyjny połaczony sprzęgłem z
    pompą.

    > Wydaje mi się że będziesz musiał poeksperymentować z gradacją tej
    > bibuły.

    Znalazłem producenta w Polsce filtrów. Mają ten materiał co potrzebuję, ale
    mają problem ze sprzedaniem samego wkładu. Za zregenerowanie chcą 70 zł, ale
    jak im powiedziałem, że filtr ma korpus z tworzywa i jest sklejony to się
    nie podejmą (nie dziwię się).
    To jest ten wkład, typ H. Na dole strony.
    http://www.wwf.com.pl/produkty.htm

    > Albo zwyczajne złodziejstwo, albo faktycznie tyle warte,

    Na Alibabie są po 10$. Filtr tego typu od producenta co pisałem wyżej
    kosztuje 80 zł, ale jest za długi i nie zamknę pokrywy.

    Handlowiec musi porozmawiać z szefem czy mi sprzedać sam wkład. :-)

    Kluczen do sukcesu jest chyba ta warstwa papieru koalescencyjnego. Ta mgła
    olejowa jest tak rozdobniona jak dym papierosowy. Przechodzi przez wszystko
    co próbowałem. A w powietrzu utrzymuje się dziesiątki minut.

    I co ciekawe powstaje tylko jak jek podciśnienie w pompie, czyli zatkam
    dolot. Jak jest otwarty to mgła nie powstaje.

    Robert