  • Data: 2023-01-24 05:03:08
    Temat: Re: Odświeżanie SSD
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 23 stycznia 2023 o 17:20:31 UTC-6 Marcin Debowski napisał(a):

    > Zły jestem na siebie, że wyciągnąłem go z kf bo, że leczy swoje
    > kompleksy na grupach to już wcześniej było wyraźnie widać. Natomiast

    Fajnie ze robisz mi psycho analize. Na tym tez sie nie do konca znasz. Tak jak nie
    zrozumiales intencji watkotworcy
    tak na temat wear levelingu wiesz to co gdzies tam dawno temu popisano tyle ze
    nieprawde.

    > dla każdego, kto spróbwał choć odrobinę poczytać ten wątek było
    > wiadome, że raz, chcesz zrobić kopię, dwa, w miarę możliwości
    > "odświeżyć" dysk, trzy, odtworzyć kopię, cztery, uwolnić części dysku
    > nie zajęte przez system plików. Odniosłem się wyłącznie do części
    > robienia i odtwarzania kopii, bo w odnośnikach, które podawałaś miałeś
    > w zasadzie całą reszte. To się musiał wciąć i powymądrzać. No ale nic,
    > problem rozwiązany.

    Czy problem rozwiazany to sie okaze po zrobieniu benchmarka.

    A proponowanie komus dd bez trima nieuzytej przestrzeni jest delikatnie mowiac
    zabiciem dyska.

    Jest to rownowazne zapisaniem go calego do pelna (o ile dd zostanie wykonany na calym
    obszarze) i tak pozostawieniu.
    Niby o tym wiesz ale nie do konca bo zaproponowales takie rozwiazanie osobie ktora
    prosi o rade. I dales rade zla.