    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Odtwarzacz muzyki dla Androida
    Date: Sat, 27 Nov 2021 01:46:17 +0100

    > Potrzebuję odtwarzacza do Androida 11 który by umiał:
    > 1.Raz zapuszczony, będzie odtwarzał muzę aż dopóki go nie wyłaczę i nie
    > będzie się wyłączał samoczynnie z różnych nieważnych powodów.
    > 2.Zapuszczony na dowolnym utworze w katalogu z muzyką, będzie odtwarzał
    > wszystkie inne utwory z tego katalogu w przypadkowej kolejności, dopóki
    > go nie wyłączę.
    >
    > Grajek systemowy się wyłącza co parę utworów z bliżej nieustalonych
    > powodów i odtwarza tylko po kolei to co na liście plików. VLC gra tylko
    > wskazany utwór albo playlistę. Tylko że nie ma jak tej playlisty zrobić
> [...]

    Ja sobie teraz przesłałam z komputera na telefon ze 20 utworów Axela
    Rudiego Pella, bo te co są w telefonie znudziły mi się już. Wsadziłam je
    w nowy folder na karcie SD (nie wiem czy tej telefonowej czy dodatkowej,
    która włożyłam). Słucham przez słuchawki bluetooth douszne, które
    kupiłam sobie na Allegro. Te słuchawki mają nawet powerbank. Luksus
    słuchania :-)

    Do muzyki w komputerze miałam już sparowane 2 słuchawki. Słucham i idę
    do kuchni. Przeszłam obok lodówki i wszystko zaczęło sie chrzanić. Znowu
    gra tylko jedna słuchawka , muszę znowu sparować ze soba dwie,

    --
    animka