-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Odzyskiwanie energii przy hamowaniu - jak to wyglÂąda od Âśrodka?
Date: Mon, 6 Apr 2009 16:38:50 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 15
Message-ID: <grd4or$6db$1@inews.gazeta.pl>
References: <2...@i...community><4...@n...home.net
.pl><grbaef$oag$1@inews.gazeta.pl>
<2...@i...community>
NNTP-Posting-Host: bgo236.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1239029339 6571 83.28.78.236 (6 Apr 2009 14:48:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Apr 2009 14:48:59 +0000 (UTC)
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-User: robert.tomasik
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:23633
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
news:20090406153209.700b5b38.sqeeb@internet.communit
y...
> On Mon, 6 Apr 2009 00:05:34 +0200
> "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
>> Przy napędzie elektrycznym, to jest jeszcze możliwość, ze silnik
>> elektryczny zamieniony w prądnicę napędzaną hamowanymi kołami zwróci
>> energię do akumulatora.
> Ale wciąż pozostaje kwestia, że przy dzisiejszym rozwoju motoryzacji
> taki system 'hamowania' nie może być wykorzystany w sytuacjach
> awaryjnych.
> Wciąż muszą być tarcze bo inaczej nie wyhamujemy przed przeszkodą, tak?
Oczywiście, że tak. Ale hamowanie awaryjne, to de facto jest jakieś niszowe
użycie hamulców podczas normalnej jazdy.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.09 16:35 Adrian S.
- 06.04.09 16:37 Adrian S.
- 06.04.09 19:37 J.F.
- 06.04.09 20:04 Robert Wańkowski
- 07.04.09 08:45 J.F.
- 07.04.09 09:33 PeJot
- 07.04.09 10:25 Sqeeb
- 08.04.09 06:11 J.F.
- 09.04.09 19:39 PeJot ( home)
- 14.04.09 18:33 Adrian S.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- Genialna toaleta Urobot, automatycznie badająca mocz i kał z Taiwanu
- Re: Co roku przez turbiny wiatrowe ginie nawet półmiliona ptaków
- Re: Co roku przez turbiny wiatrowe ginie nawet półmiliona ptaków
- Re: Ząbki się spaliły jak wiejskie, drewniane stodoły sprzed 50 lat
- Kup szybko nową ładowarkę do smartfona
- Trybik
- Re: W USA już miliony mieszkają w swoich samochodach
- Nowa tarcza do telefonu
- Spotkania z Ariane De Rotschild, szefową Iluminatów, Księżniczką Hiszpanii Leonor
- Upadłość i zwolnienia [w Diorze, która była pol prod. głośników - przyp. JMJ]
- Re: Recykling akumulatorów
- Martwy satelita nadał sygnał po dziesięcioleciach
- Re: Elon właśnie gada, że za rok będzie 1.000.000 autonomicznych samochodów w Ameryce
- Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu zwłączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=