    From: "Robbo" <y...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Opis na obudowę przypominający klawiaturę foliową
    Date: Wed, 13 Apr 2011 22:34:24 +0200

    Witam,

    Ja do mniej wymagających klientów robię w ten sposób, że:
    1) Kupuję samoprzylepne arkusze A4 gładkiego białego papieru do drukarek
    atramentowych bądź laserowych oraz kupuję arkusze folii samoprzylepnej
    przezroczystej. Wszystko to kupuję w firmie Cezex. Folia samoprzylepna
    powinna być dość "miękka" -- teraz mam folię sztywną, która odchodzi na
    załamaniach.
    2) Na tym papierze drukuję opisy (ogólnie robię całą szatę graficzną).
    3) Naklejam ten papier na płytę czołową urządzenia.
    4) Naklejam na to jeszcze folię samoprzylepną przezroczystą. Folia ta jest
    naklejana z naddatkiem, zawijana na tył płyty czołowej, aby zabezpieczyć
    papier przed wilgocią.

    Natomiast to, co widać na przedstawionym przez Ciebie zdjęciu, to klawiatura
    zrobiona profesjonalnie. Efektu takiego amatorsko chyba się nie uzyska. Przy
    opisanej powyżej, stosowanej przeze mnie, technice nie mam także takich
    płaskich (jakgdyby wprasowanych w klawiaturę) klawiszy -- po prostu wiercę
    otwory i zakładam mikroprzyciski.

    R.