  • Data: 2009-09-09 22:55:22
    Temat: Re: Opłacalność świecenia: żarówki vs. świetlówki?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h8955d$dlf$2@news.onet.pl...

    > Bzdura. Tam gdzie świetlówki są często i na
    > krótko włączane, zazwyczaj ilość światła nie
    > ma specjalnego znaczenia.
    (...)

    ale masz jakieś wsparcie ?

    bo ja akurat mogę wymienić wiele sytuacji, w których jest potrzebne
    światło na krótko, ale za to od razu dobre. Może Ty w kibelku/łazience
    wyłącznie przyglądasz się wackowi, ja np. się tam golę i to w czasie
    zdecydowanie krótszym niż jest potrzebny na rozgrzanie się niektórych
    świetlówek (uprzedzając kolejne genialne komentarze - załóż, że czasem
    jest to pierwsza czynność po włączeniu światła). Aha - i moja prostata nie
    wymusza na mnie jakichś nocnych wizyt w kibelku.
    Nie wspominam o innych pomieszczeniach, gdzie czasem na krótko potrzebne
    jest jasne światło.

    e.