  • Data: 2020-10-17 19:40:16
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.10.2020 o 18:39, Irokez pisze:

    > Jednak moje auto nie jest wyczynowe z setkami kucy, tylko typowy
    > japoński dupowóz, Avensis z 2 litrową benzyną, więc powinno być dobrze.
    > Do Alfy Romeo jaką miałem 2.4JTd nie szedł bym zdecydowanie w stronę
    > uniwersalnej opony tylko dedykowane, bo auto zdecydowanie agresywniej
    > jeździło.

    No właśnie dlatego że ma więcej koni to dostało letnie, żeby
    całorocznych w lato nie rwać, a poza tym całoroczne w lato są trochę
    upośledzone.

    Pytanie co lepiej na "zimę w mieście" - zmieniać w zimę letnie na
    zimówki czy całoroczne. Bo dochodzę do wniosku, że w mieście to lepiej
    się całoroczne spiszą. A że jest napęd na 4 koła to i w górach pewnie by
    dały radę.

    --
    Shrek