  • Data: 2020-10-26 10:59:59
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Oczywiście że mam, nieraz opisywałeś.
    > I jeszcze burzyłeś się że ktoś chce dynamiczniej.

    Nie dziwi mnie to ze w swoim zacietrzewieniu nie zauwazyłes tego co
    wielokrotnie powtarzałem ze jezdzenie płynne nie rowna sie jezdzenie
    wolne.
    A w wielu miejscach szybka jazda nie ma zadnego sensu bo jedyne co daje
    to to ze jestes zbyt szybko na nastepnym skrzyzowaniu i musisz
    wyhamowac do zera.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert