  • 51. Data: 2010-11-30 08:56:12
    Temat: Re: Orange dla firm - GENIALNA usluga
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    oj animka animka, to jest zwykly mail tylko dzieki tej technologii dziala
    tak szybko jak sms.

  • 52. Data: 2010-11-30 08:58:19
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    a widzisz, mnie sie usluga bardzo spodobala, przechodze teraz jeden numer bo
    nie chce mi sie z dwoma komorkami biegac
    no i teraz zamiast odzwaniac na sygnal moge osobie ktora mi dawala w ten
    spsoob kilka razy dziennie znaki aktywowac te usluge i miec spokoj.

  • 53. Data: 2010-11-30 16:10:21
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/29/2010 03:57 PM, Kotlet wrote:

    > w ocenie długosci działania baterii a co z atym idzie porownania do
    > innej 'technologii' jak najbardziej tak

    A ja naiwny myślałem że to telefon ma działać a nie bateria. Bateria
    radzi sobie całkiem długo, jeśli o to chodzi, kilkaset cykli ładowania.

    > śmiem twierdzic ze nawet niekorzystanie tego czasowe sprawdzanie poczty
    > przy sieci 3G (korzystalem z normalnych skrzynek na adnroidzie
    > odpytywanie co 10 minut) uwala po dobie telefon
    >
    > widzisz Twoj problem polega na tym (w przeciwienstwie do mnie) ze
    > testowales jedno z omawianych rozwiazan a ja posiadam przed soba oba i
    > jestem w stanie jednak bardziej wiarygodnie ocenic ktore jest lepsze.

    Bardzo się starasz brzmieć wiarygodnie. Podpowiem - dopóki uważasz że
    'siedem' to 'kilkadziesiąt' nie wróżę Ci sukcesu.
    A nawet nie raczyłeś doczytać że nie, nie mówię o _jednym_ rozwiązaniu.
    Ba, nie pisałem nawet że BB jest rozwiązaniem złym, co usiłujesz
    powiedzieć że przeczytałeś w moich wypowiedziach. Wskażesz paluszkiem?

    > twierdze ze zwykle imap nie jest PUSHmailem,

    > czytalem to. Nie zastanawiales sie czemu w panelu blackberry definiuje
    > sie skrzynki podajac dane do polaczen IMAP i czemu wymaga to wspolpracy
    > z operatorem ?

    Czytałeś. OK. A próbowałeś ze zrozumieniem?
    O tym że stałe czasowe poniżej jednej sekundy to raczej domena systemów
    automatyki i grzecznie jest nie wymagać od ludzi takiej reakcji na maila
    nawet nie wspomnę, bo jeszcze poczujesz się wykorzystywany...

    M.

  • 54. Data: 2010-12-01 02:26:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-30 09:56, Kotlet wieprzowy pisze:
    > oj animka animka, to jest zwykly mail tylko dzieki tej technologii dziala
    > tak szybko jak sms.

    Maile też szybko działaja. Lepiej już sms'a wysłać.
    W telefonach możesz sobie skonfigurować skrzynki e-mail.

    --
    animka