    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Orange wylacza centrale
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Fri, 3 Jun 2022 14:37:54 +0200

    On Thu, 2 Jun 2022 08:58:57 -0700 (PDT), Piotr C. wrote:

    > A jednak w jakimś stopniu były, Era GSM obsługiwana była przez EWSD. Oczywiście bez
    koncentratorów PSTN, z innym oprogramowaniem itd. ale była.

    no, cos w rodzaju centrali musialo tam byc.
    Czy wzieli cos typowego, czy zrobili od nowa to juz nie wiem.
    Roznice w działaniu i w sprzęcie jednak spore.

    > Rozwiniesz?

    Podłączasz swoj stary telefon do gniazka w Livebox ... wiec dla
    klienta POTS :-)

    Numeracja, sposób użycia, łącznosc z istniejącą siecią - tez po
    staremu.

    J.