  • Data: 2020-09-18 14:22:41
    Temat: Re: Osobny zasilacz
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski wrote:

    > Powiedzcie mi, skąd się wziął dość powszechny zwyczaj projektowania
    > urządzeń na 230V w postaci osobne urządzenie właściwe plus osobny
    > zasilacz w swoim pudełku?

    1. Urządzenie staje się urządzeniem niskonapięciowym i Ci odpada cała
    masa spraw związanych z certyfikacją bezpieczeństwa, czyli w efekcie
    następuje redukcja kosztów.

    2. Jak się zapali dobrze dobrany zasilacz, to winien będzie jego
    dostawca, a nie producent urządzenia.

    3. Zrobienie stu milionów zasilaczy i sprzedanie Ci jakiejś ich partii
    jest znacznuie tańsze od opracowania i zbudowania własnego zasilacza,
    jeśli wielkość Twojej serii to nie są miliony. Po prostu kupujesz od
    firmy, ktora się na tym zna i ma zoptymalizowane procesy pod budowę
    zasilaczy.

    Pozdrawiam, Piotr