    Subject: Re: Ostateczny cios w lobby wodorowo paliwowe
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Sun, 11 Apr 2021 21:07:22 +0200

    W dniu 11.04.2021 o 18:17, Myjk pisze:
    > Pamiętasz, była taka firma jak Nokia (do tego jeszcze Motorolla, Siemens
    > czy Ericsson). Niby znali się na rynku telefonów, a jednak na tym rynku
    > polegli -- bo uparcie szli w klawiaturki i swój gówniany system symbian
    > zamiast w ekrany dotykowe jak reszta i Android. Kto teraz pamięta telefony
    > z klawiaturą? Na rynku samochodowym jest podobnie, wszyscy idą w EV (już
    > nawet tak konserwatywna Mazda wypuściła EV, co dla mnie było lekkim
    > szokiem), tylko jedna Toyota ciśnie w swoje "samoładujące" HEV i FCEV które
    > nie dosyć że drogie, to jeszcze z ZEROWĄ infrastrukturą do ładowania (choć
> [...]

    Wiesz, czym różni się bateryjny EV od telefonu z ekranem dotykowym?
    Tym, że na te telefony był szał zakupów.

    Elektryków BEV nikt (w skali świata) nie chce kupować. Nawet za dopłatą.

    Popatrz, jak sprzedają się te pogardzane przez Ciebie hybrydy: 20x
    lepiej niż BEV.

    Nie istnieje samochód zeroemisyjny: gdzieś emisja się odbywa. Hybryda
    całkiem ładnie tę emisję ogranicza. Czemu więc jesteś jej wrogiem?

    Dzisiaj nic lepszego nie mamy.

    --
    MN