-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!fdc3.netnews.com!news-out.netnews.com!ne
ws.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer
02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Ostateczny cios w lobby wodorowo paliwowe
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <s4mdgv$if9$1$horizn@news.chmurka.net>
<2q7k45qxgyvp$.ekxg5dhjdap3$.dlg@40tude.net>
<607016e6$0$548$65785112@news.neostrada.pl> <w1taihhcekep$.dlg@myjk.org>
<6071f7a7$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<s4tvlo$qse$1$Cav@news.chmurka.net>
<60728f10$0$551$65785112@news.neostrada.pl> <x...@m...org>
<6072ac5a$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<607348e9$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
<1hlt4s82re6sr$.dlg@myjk.org> <ynn2k8df0224$.m0ngbllewe4k.dlg@40tude.net>
<t...@m...org>
Date: Mon, 12 Apr 2021 19:52:59 +0200
Message-ID: <5hwbyynif40k$.nmez9bluregw$.dlg@40tude.net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.109.120
X-Trace: 1618249979 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 509 83.30.109.120:52783
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2802
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693052
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 12 Apr 2021 19:18:05 +0200, Myjk wrote:
> Mon, 12 Apr 2021 13:07:18 +0200, J.F
>> Ale wcale nie tak przespali, bo mieli dotykowe ekrany, choc nie
>> wszedzie.
>> Raczej po prostu im symbian slabo wyszedl, albo troche przespali
>> życzenia klienta.
>
> Skoro rzekomo nie przespali, to dlaczego upadli?
Moge powiedziec tylko po sobie, a nie wiem czy to dobry przyklad.
Jeden z powodow - na C6 nawigacja ledwo dzialala. W zasadzie to nie
dzialala.
Moze wystarczylo mi napisac "to jest bieda model, chcesz nawigacji -
kup lepszy". Ale nie napisali - to nastepnego kupilem Androida.
> Przyjąc wypada w końcu do
> wiadomości -- na najbliższe 10-15 lat BEV to jedyny kierunek. Nie ma opcji
> aby wodór się tak szybko upowszechnił, nie ma szans aby stworzyć sieć
> tankowania i produkcji szybciej niż ładowarek (ile trwa tworzenie sieci
> ładowarek to widać też po historii, a przecież postawienie ładowarek to
> pikuś w porównaniu ze stacjami wodoru i instalacjami wytwarzającymi wodór).
Z drugiej strony na 10 lat to nam jeszcze benzyny i ON starczy :-)
> Powtarzam to już po raz kolejny, transport gabarytowy tak, tam należy
> zacząć, od KM (w tym tramwajów miejskich -- zamiast pakować kasę w druty),
Jestes pewien? Moze po prostu druty niedrogie i dobre.
Ja widze nieoplacalnosc tramwaju w ilosci zajetego miejsca,
elektryczny autobus moze bylby lepszy.
Ale czy nie ma tego samego problemu - baterie lepsze niz wodor?
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=