    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Oszczędność gazu
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <7...@g...com>
    <8t2manuepejv$.h3hhtkwrrd9c.dlg@40tude.net>
    <4...@g...com>
    Date: Tue, 12 Jul 2022 14:55:19 +0200

    On Tue, 12 Jul 2022 05:00:22 -0700 (PDT), a a wrote:

    > żyj swiatem realnym, bez deluzji, bez day dreaming
    >
    > Gazowo-energetyczny kryzys w Europie. Pierwsza polska firma już ograniczyła
    produkcję

    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/gazowo-ene
    rgetyczny-kryzys-w-europie-pierwsza-polska-firma-juz
    -ograniczyla-produkcje/c9bjv7t

    Melamina? Wydaje to mi sie jakims produktem pobocznym.
    Jak zatrzmaja produkcje nawozow, to bedzie news.

    A melamina ... ciekawe - za drogo wychodzila produkcja, czy po prostu
    popyt zmalal ...

    > Co będzie, jeżeli Putin odetnie gaz? "Szykuje się koszmarny
    > scenariusz"

    I tak, i nie.
    Rosja zapewniala spory % dostaw gazu do Europy, ale jakos Eu dawala
    rade i bez rosyjskiego gazu.
    Pytanie tylko po ile ten gaz bedzie.

    A kolejne pytanie - komu sie pieniadze wczesniej skoncza - Europie czy
    Rosji. Rosja miala zasoby duze ...

    A jak zakreci ... no coz, bedzie wskazowka dla swiata na kolejne lata,
    aby sie nie uzalezniac ... i rzeka pieniedzy stopnieje na wiele lat.

    A tak swoja droga glupio - Niemcy podsylaja uzbrojenie Ukrainie,
    a z gazem i Rosja i Niemcy musza robic dobrą mine do zlej gry,
    bo obie strony chca handlowac :-)

    J.