    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 13 Jul 2022 20:16:55 -0700 (PDT)
    <1...@g...com>
    <18ymnchwp2d0$.ir3nfmy5v2z4.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Oszczędność gazu
    From: ptoki <s...@g...com>

    środa, 13 lipca 2022 o 04:33:45 UTC-5 J.F napisał(a):
> [...]
    pochodzi jakas minute, palniki gasna, wiatrak sie zatrzymuje po kolejnych 30
    sekundach.

    > Dokladny jakis, szybki, albo pod wylotem, skoro tak szybko sie
    > nagrzewa i wylacza.

    Albo szybko pomiesza powietrze?
    Tak czy siak. wlacza, wylacza i nie czuc wachan.
    Jakies tanie termometry cyfrowe zazwyczaj nie zmieniaja swojego odczytu za duzo...

    > To cos mi sie widzi, ze nie jest to zwykly progowy.

    Moze jakis madrzejszy ale nie ma innych czujnikow. Wychodza z niego chyba 4 czy 5
    drutow.
    Obstawiam ze jednak progowy...

    Ale dloni juz nie.

    gadajace glowy. Czesto w czapkach welnianych siedza.

    W piwnicach siedza :)
    To i chlodniej jest.
    Pieron ich tam wie...