eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaRe: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy › Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
    From: r...@w...pl
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria,pl.sci.kosmos,pl.sci.farmacja,pl.rec.uroda,pl.rec.kuchn
    ia
    Subject: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i
    pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
    Date: Fri, 2 Jan 2009 02:55:19 -0800 (PST)
    <gg24f2$pg6$1@news.albasani.net> <4925cac0$1@news.home.net.pl>
    <gg4lo6$7jd$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <05lVk.11230$qh4.2604@newsfe04.iad>
    <gg4nrv$adi$7@nemesis.news.neostrada.pl>
    <4...@s...googlegroups.com>
    <gg6ifb$n1g$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <8...@k...googlegroups.com>
    <9...@r...googlegroups.com>
    <5...@j...googlegroups.com>
    <0...@i...googlegroups.com>
    <e...@s...googlegroups.com>
    <gi2rrc$qmv$1@news.albasani.net>

    On 14 Gru 2008, 12:48, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
    > Uzytkownik <j...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:e2a53933-51e5-47be-9d1c-89e67e8671dd@
    s1g2000prg.googlegroups.com...

    > Czy ty nadal pojebany cwoku nie zrozumialas tego co sie do ciebie mowi i
    > musisz srac tym pojebanym, podrzednym, chuja znaczacym tematem na kilku
    > grupach KOMPLETNIE Z TYM NIEZWIAZANYCH? Skoncz zasmiecac usenet i
    > wypieradlaj pedalska spierdolino.
    > --
    >                 Bluzgacz
    > bluzgacz(at)gmail.com
    > alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywnahttp://www.trolling.pl/trolling.htm
    > Przylacz sie:http://plsocpolityka.blog.onet.pl/

    Won stąd! Zrozum ciebie nikt nie akceptuje prócz p***ebów.