    From: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PCB
    Date: Wed, 22 Jan 2014 14:57:31 +0100

    On 2014-01-22 14:04, s...@g...com wrote:

    > W PL Bardzo wysoko cenię sobie www.merkar.pl . Niestety..,
    > 2 warstwy tylko.. Jakość, kontakt i ceny bez zarzutu.

    W Merkarze "zaczynałem" swoje projekty, nie wiem jak teraz
    ale zawsze mieli problemy z jakością - kompletny brak
    powtarzalności różnych serii. Do tego czas wykonania
    często przedłużał się o tydzień lub dwa i to przy seriach,
    a nie prototypach. Bywały też takie numery, że zwężone
    przejścia między padami zmieniały warstę z TOP na... SILK
    - nie wiem jakim cudem :D To były czasy kiedy jeszcze
    wysyłałem im plik PCB zamiast gerberów. No i przelotki
    wychodziły jak po maśle przy przelutowywaniu. Ceny były
    faktycznie przystępne.

    Jak chcesz porównać jakość to polecam

    http://www.unidruk.pl/

    Ceny bardzo korzystne, niestety tylko 2 warstwy.

    > I gdzie tu problem? Wyobrażasz sobie robotę w elektronice
    > bez biegłej znajomości ENG w mowie i piśmie?

    Nie napisałem tego w kwestii problemu tylko jako informację
    dodatkową - jasne, że bez tego nie da rady. Jednak kontakt
    z p. Wójcikiem był na tyle sensowny (łącznie z odwiedzinami
    w firmie), że potrafił załatwić to czego nie można było we
    własnym zakresie. Teraz każdy jest zdany wyłącznie na siebie.
    Podsumowując była to dobra opcja do kontaktu ponieważ reakcja
    była praktycznie natychmiastowa i zakończona powodzeniem.

    --
    Adam Jurkiewicz
    www: http://www.protronik.pl/