  • Data: 2009-09-03 09:03:08
    Temat: Re: PO juz zupelnie nie ma sie czym zajac?
    Od: mumlock <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sie, 00:15, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Wiesz, ale idziesz w Polsce na wybory i wybieraj, bracie: tyfus czy
    > cholera ;-/

    Jest jeszcze wiele innych partii oprócz tyfusa i cholery, ale są
    przemilczane przez media, więc ogólnie pojęte społeczeństwo widzi
    tylko możliwość głosowania na "tyfus" lub "cholerę" bo każdy inny
    głos, to "głos zmarnowany"... To ja już wolę marnować swoje głosy.

    Co do projektu - jak zwykle zaostrzanie i wymyślanie kar ma zastąpić
    brak pomysłu na rozwiązanie problemu.

    Pozdrawiam.
    --
    Mumlock