    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Date: Sat, 5 Oct 2019 18:00:11 +0200
    <5d86b148$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <qm7c3j$pl6$1@dont-email.me>
    <5d87968d$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <qm875f$g8o$1@dont-email.me>
    <5d87b31a$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qm8e0j$s55$1@dont-email.me>
    <qmgven$som$1@z-news.wcss.wroc.pl> <qmiovo$fk3$1@dont-email.me>
    <qml41c$h79$1@z-news.wcss.wroc.pl> <qmlhb2$b1k$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <qn06sj$h9p$2@news.icm.edu.pl> <qn1idh$11l3$2@gioia.aioe.org>
    <qn43oj$1pg$2@news.icm.edu.pl> <qn5jip$anb$1@gioia.aioe.org>
    <qn5lha$ges$1@dont-email.me> <qn6o70$1cc5$2@gioia.aioe.org>
    <qn84lu$ej4$2@dont-email.me> <qn985m$lm5$6@gioia.aioe.org>
    <qn9j21$r44$3@dont-email.me> <5d985077$0$21585$426a34cc@news.free.fr>
    <qn9k7s$gfi$1@dont-email.me> <5d98741d$0$15187$426a74cc@news.free.fr>
    <qna4e5$nmb$1@dont-email.me> <5d9899ad$0$15180$426a74cc@news.free.fr>
    <qna6o9$63s$1@dont-email.me> <5d98b2ec$0$3549$426a34cc@news.free.fr>

    On 05/10/2019 17:12, Mateusz Viste wrote:
    > Nie wspominałem o tym, ale ja to w garażu statek kosmiczny buduję. Już
    > zresztą działa - byłem testowo na Jupiterze w zeszłą środę. Ale nie mogę
    > nic więcej powiedzieć, bo to tajemnica jest. Mógłbym ew. dać zdjęcie, no
    > ale - niefart straszny - akurat aparat mi się zepsuł.

    Obawiam się że nie rozumiesz jak pracuje rynek programistów we
    współczesnym świecie. Przypomnę tylko że niektóre NDA są na tyle
    zabawnie napisane że strach przyznawać się że się jest programistą bo
    się zdradza tajemnicę korporacyjną. Życie, Panie. Choć o tym gdzie kto
    pracuje czasem jeszcze można cudem dowiedzieć się z portalów
    społecznościowych.

    > No jak to kto? Marynarze!
    > https://youtu.be/DkMqDA7MS5o

    A, czyli pietruszka. OK.

    Ale możesz podrosnąć oczywiście, zatrudnić się i samodzielnie sprawdzić
    co robią różni ludzie którzy do tej pory milczeli w sprawach zawodowych.
    W brew pozorom troche tych hitech rzeczy w PL się robi, więc masz szansę
    trafić. Takie na przykład 3miasto jest bardzo śliczne.