  • Data: 2019-09-20 00:22:19
    Temat: Re: POpularność języków programowania w PO)
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2019 o 17:26, heby pisze:

    > A po co? Jakie ma zalety w stosunku do czegokolwiek z top 10 które
    > rekompensują wkładanie czasu w martwy język?

    Te zalety które ci rekompensują inne języki jest ilość dostępnych niemal
    prosto z Gita czy innego cuda biblioteki ale tutaj Pascal przegrał tylko
    przez to że miał od zawsze cienkie IDE. O czym mówiłem już wcześniej

    W jaki martwy popatrz choćby na Free Pascal. Lepiej tutaj pasuje
    określenie rozwijanie się w ślimaczym tępię

    > Obecnie ogromny potencjał nic nie jest wart. Liczy się miliard
    > programistów w Javie, JS i Pythonie. To jest GIGANTYCZNY potencjał.

    Ogromny potencjał jest nic nie wart? Teraz to żeś pojechał po całości.

    Gdyby nie ten potencjał to te języki które tu wymieniłeś by nigdy nie
    powstały.

    Moje zdanie o potrzebie większego czasu jest podyktowane tym że aby coś
    napisać bardziej zaawansowanego trzeba w większości pisać samemu jak nie
    od zera to namówić do współpracy biblioteki np dll z innych języków.