  • 51. Data: 2010-03-30 21:04:51
    Temat: Re: Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hos73v$658$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czytaj ze zrozumieniem, "wszyscy"...

    Ciongle to tfoje fszyscy i fszyscy, ale jakos tylko Ty uzywasz tego slowa -
    kto napisal o wszystkih motocyklistach?

  • 52. Data: 2010-03-30 21:06:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    > Artur Maśląg pisze:
    > Poza tym o ile wiem to w Wawie rzeczy juz sie maja inaczej, nikt nie
    > szaleje z kogutami, za to videorejestrator robi sobie filmik po cichu a
    > rande-vous nastepuje na swiatlach.

    Uhm, na tych czerwonych co to sie ciule nie zatrzymuja?

  • 53. Data: 2010-03-30 23:40:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 19:06:10 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Kierujący zaczął uciekać. W tym czasie wyprzedzał pojazdy z prawej i
    > lewej strony, także na przejściach dla pieszych. Nie respektował też
    > znaków drogowych. Po ok. ośmiokilometrowym pościgu mężczyzna zatrzymał
    > się i porzuciwszy motor, usiłował dalej uciekać pieszo. Szybko został
    > zatrzymany.

    Rany, co za debil... Motocyklem nie zwiać policjantom? Toż wystarczy tylko
    pojechać tam, gdzie ciasno...

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 54. Data: 2010-03-31 08:37:48
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    > Ciongle to tfoje fszyscy i fszyscy, ale jakos tylko Ty uzywasz tego
    > slowa - kto napisal o wszystkih motocyklistach?
    Chocby tu:
    "Taa. Kazdego motocykliste, ktorego ostatnio widzialem, raczej nie mozna
    zaliczyc do grupy jadacych normalnie. Kazdy zapiernicza i skacze z pasa
    na pas. Najlepszy byl ojciec z dzieckiem. Pedziel i robil slalom
    pomiedzy samochodami.
    __castrol"
    albo tu:
    "Masz szczęście.
    Dzisiaj między Ursynowem a Mokotowem: 6 i żaden nie jechał normalnie.
    --
    Bydlę"

    wiec badz uprzejmy nie pitolic, ok?
    BTW to twoje pisanie sprawia, ze trudno cie zrozumiec.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 55. Data: 2010-03-31 10:13:21
    Od: amos <g...@g...com>

    On 29 Mar, 19:50, Pilen <p...@g...com> wrote:

    > ... a samochodów jest 100 x więcej.

    I to Cie zwalnia od patrzenia w lusterka?

    Co wlasciwie chciales przekazac ta gleboka mysla?

    --
    amos

  • 56. Data: 2010-03-31 10:26:24
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Mar, 08:26, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:

    > Zrobilem taki napis i mam na zderzaku ;-)

    Rownie idiotyczny napis jak ten pierwszy.
    Moze sobie jeszcze pozaklejaj wszystkie lusterka w ramach protestu.

    Obowiazek orientowania sie, co sie dzieje na drodze (zarowno z przodu
    jak i z tylu) dotyczy kazdego niezaleznie od tego, czym sie jezdzi.
    Jesli jestes w stanie dostrzec co jest za Toba bez lusterek, mozesz
    sobie w nie nie patrzec.

    --
    amos

  • 57. Data: 2010-03-31 11:07:19
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Mar, 11:12, "Baczek" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > To po kiego czorta robic dodatkowe uprawnieia?
    > Jeżeli przyjme 1 kontrole rocznie to przez pare ladnych lat bedzie sie
    > spłacał kurs i egzamin.
    >
    > PS
    > Tak sobie licze, to kontrole drogową prowadząc samochód mam srednio raz na 2
    > lata, a jadac motocyklem jeszcze nie byłem kontrolowany (5 lat jazdy).

    Nie Ty pierwszy zauwazyles, ze nie oplaca sie jezdzic z uprawnieniami,
    ktore mozna stracic.

    --
    amos

  • 58. Data: 2010-03-31 11:33:16
    Od: fv <f...@c...com>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Rany, co za debil... Motocyklem nie zwiać policjantom? Toż wystarczy tylko
    > pojechać tam, gdzie ciasno...

    Nie troluj ;-)

    --
    fv
    Moto: Suzuki GSX 650F

  • 59. Data: 2010-03-31 11:35:02
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "amos" <g...@g...com> wrote

    > Rownie idiotyczny napis jak ten pierwszy.

    Dokladnie. Jest napisem w odpowiedzi na tamten.

    > Moze sobie jeszcze pozaklejaj wszystkie lusterka w ramach protestu.

    Jakiego protestu? Ja akurat z lusterek korzystam. Rowniez w celu
    _przepuszczenia_ moto.

> [...]
    > jak i z tylu) dotyczy kazdego niezaleznie od tego, czym sie jezdzi.
    > Jesli jestes w stanie dostrzec co jest za Toba bez lusterek, mozesz

    Jak nie jestes w stanie rozumiec slowa pisanego, to nie odpisuj na posty...

    --
    Axel

  • 60. Data: 2010-03-31 12:19:24
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Bartek Kacprzak pisze:
    > albo tu:
    > "Masz szczęście.
    > Dzisiaj między Ursynowem a Mokotowem: 6 i żaden nie jechał normalnie.

    Ale co w tym dziwnego, że na jakimś tam odcinku zauważył 6 motocyklistów
    i każdy z powyższych 6 sztuk jechał bardziej agresywnie niż samochody?
    Przecież to jest nie tylko możliwe ale i dość prawdopodobne.
    Oczywiście, zdarzają się też jadący zupełnie spokojnie, ba, czasem
    nawet dwóch czy trzech pod rząd! Więc na pewno nie wszyscy są be.