  • 1. Data: 2010-03-29 13:55:47
    Temat: Trasa Katowice > Łódź - czas?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Z Katowic (centrum) do Łodzi (obrzeża) to ile na oko się jedzie?
    Założenia: start wtorek rano, prowadzi normalny ludź (nie kapelusz, nie
    dawca ;).

    Zakładałem że ze 2h będzie, ale Google sugeruje 3h... która opcja bliższa
    prawdy?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2010-03-29 14:19:21
    Temat: Re: Trasa Katowice > Łódź - czas?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z Katowic (centrum) do Łodzi (obrzeża) to ile na oko się jedzie?
    > Założenia: start wtorek rano, prowadzi normalny ludź (nie kapelusz, nie
    > dawca ;).

    obstawiam jakies 2,5h - z czewy jade do lodzi jakies poltorej godziny
    nornalnym tempem, tzn moze na obrzeza bedzie szybciej. do katowic jakas
    godzina. wiec z mala zakladka 2.5. jesli to bedzie piatek, to w czewie
    bedzie masakra:)
    pozdrawiam
    michal

  • 3. Data: 2010-03-29 14:30:44
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 29 Mar 2010 14:19:21 +0200, Michał napisał(a):

> [...]
    > nornalnym tempem, tzn moze na obrzeza bedzie szybciej. do katowic jakas
    > godzina. wiec z mala zakladka 2.5. jesli to bedzie piatek, to w czewie

    To będzie jutro. Dzięki za info ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net