    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: PRLowski silikon odlewniczy
    Date: Thu, 18 Nov 2021 23:12:17 GMT

    On 2021-11-18, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Przyjmując, że ten opis jest prawidołowy to nie mam prawdę mówiąc
    > pomysłu, jak to może działa. No chyba, że to nie jest prawidłowy opis.
    > Wykonałem kopię dokumentów z wykorzystanie butelki wypełnionej żywicą
    > epoksydową - czytaj, nie domykała mi się klapa od kserokopiarki, to ją
    > tą butelką docisnąłem.

    A może jest i sposób.

    Bierzemy sobie jakiś zacisk sprężynowy lub inne mini-imadełko, dokładamy
    klocki-grzałki na szczękach łapiemy tym łeb klucza, ogrzewamy do jakiś
    120-150C i zanurzamy końcówkę klucza w silikonie typu RTV. W zalezności
    co to za silikon, w ciągu do paru minut możemy mieć wokół klucza dość
    grubą usieciowaną, mechanicznie stabilną i elastyczną otoczkę.

    --
    Marcin