    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PROJEKTOR
    Date: Mon, 7 Sep 2009 09:58:19 +0200

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7hkzy7g37kwu.1cgkpawxe8oun$.dlg@40tude.net...
    > Moglby mi ktos doradzić w wyborze projektora z oferty:
    > http://www.e-cyfrowe.pl/projektory-multimedialne-k-3
    41.html?sortuj=cena_rosnaco

    > cena do 3500 netto Zasadniczo do prezentacji multimedialnych z
    > laptopa

    Zastanow sie przede wszystkim nad rozdzielczoscia tych prezentacji.
    IMHO - 800x600 to za malo na wspolczesne programy.

    A z kolei te "Maksymalna rozdzielczość SXGA(1280 x 1024)" budzi
    podejrzenie ze "projektor nie potrafi wiekszej rozdzielczosci
    przeskalowac do swoich 800x600".

    > PS. DLP CZY LCD ?

    Niektorzy ludzie nie znosza DLP.

    > Jakie parametry są kluczowe do ewentualnego przetargu ?

    Rozdzielczosc, jasnosc, dlugosc gwarancji na lampe, cena lampy,
    podniesienie obrazu, zoom - z ewentualna zmiana kolejnosci.

    A, no i ilosc wejsc, roznorodnosc - zmienisz notebooka i sie okaze
    ze juz nie ma wyjscia VGA, tylko np HDMI.
    Czasem przydaja sie dwa, zeby mozna bylo przelaczac, i pilot sie
    przydaje.

    J.