  • 1. Data: 2009-09-06 12:30:46
    Temat: PROJEKTOR
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Moglby mi ktos doradzić w wyborze projektora z oferty:
    http://www.e-cyfrowe.pl/projektory-multimedialne-k-3
    41.html?sortuj=cena_rosnaco

    cena do 3500 netto Zasadniczo do prezentacji multimedialnych z
    laptopa, ale czasem film w hd /jest w firmie kamera sony hd/ lub trochę
    zdjec dobrze by bylo ogladnąć..
    PS. DLP CZY LCD ?
    Jakie parametry są kluczowe do ewentualnego przetargu ?

  • 2. Data: 2009-09-06 13:59:39
    Temat: Re: PROJEKTOR
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdjec dobrze by bylo ogladnąć..
    > PS. DLP CZY LCD ?
    > Jakie parametry są kluczowe do ewentualnego przetargu ?
    Zastanawiam się nad BENQ 724, ale inny sprzedawca wycofał benq z oferty,
    twierdzac, ze to w trosce o jakość....

  • 3. Data: 2009-09-06 14:27:55
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    W dniu 06.09.2009 14:30, Marek pisze:
> [...]
    > zdjec dobrze by bylo ogladnąć..
    > PS. DLP CZY LCD ?
    > Jakie parametry są kluczowe do ewentualnego przetargu ?

    Kup taki, ktory ma mozliwie duza jasnosc. Do prezentacji multimedialnych
    to wlasciwie wszystko sie nada, chociaz nie schodzilbym z
    rozdzielczoscia ponizej 1024x768. Do ogladania filmow - dobry ekran i
    idealnie zaciemnione pomieszczenie, obraz z kazdego rzutnika nie jest
    jakos szczegolnie atrakcyjny - tu zyskujesz tylko na tym, ze masz duzy
    obraz i fajnie sie to oglada.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 4. Data: 2009-09-07 07:58:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7hkzy7g37kwu.1cgkpawxe8oun$.dlg@40tude.net...
> [...]
    41.html?sortuj=cena_rosnaco

    > cena do 3500 netto Zasadniczo do prezentacji multimedialnych z

    Zastanow sie przede wszystkim nad rozdzielczoscia tych prezentacji.
    IMHO - 800x600 to za malo na wspolczesne programy.

    A z kolei te "Maksymalna rozdzielczość SXGA(1280 x 1024)" budzi
    podejrzenie ze "projektor nie potrafi wiekszej rozdzielczosci
    przeskalowac do swoich 800x600".

    > PS. DLP CZY LCD ?

    Niektorzy ludzie nie znosza DLP.

    > Jakie parametry są kluczowe do ewentualnego przetargu ?

    Rozdzielczosc, jasnosc, dlugosc gwarancji na lampe, cena lampy,
    podniesienie obrazu, zoom - z ewentualna zmiana kolejnosci.

    A, no i ilosc wejsc, roznorodnosc - zmienisz notebooka i sie okaze
    ze juz nie ma wyjscia VGA, tylko np HDMI.
    Czasem przydaja sie dwa, zeby mozna bylo przelaczac, i pilot sie
    przydaje.

    J.

  • 5. Data: 2009-09-07 09:26:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomieszczenie, obraz z kazdego rzutnika nie jest jakos szczegolnie
    > atrakcyjny - tu zyskujesz tylko na tym, ze masz duzy obraz i fajnie sie to

    Chyba sobie zartujesz - PT AE 2000 daje obraz bardzo atrakcyjny, szczegolnie
    z sygnalem z blu raya.

  • 6. Data: 2009-09-07 13:55:47
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Chyba sobie zartujesz - PT AE 2000 daje obraz bardzo atrakcyjny,
    > szczegolnie z sygnalem z blu raya.

    Atrakcyjny w porownaniu z czym?

  • 7. Data: 2009-09-07 14:04:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Atrakcyjny w porownaniu z czym?

    Z czymkolwiek - filmy ogladam prawie wylacznie na projektorze. Nie chodzi
    bynajmniej o to, ze wady zaslania wielkosc - nie zauwazam podczas projekcji,
    by to byla jakas inna/gorsza technologia. Do kina chodze juz naprawde
    rzadko.

  • 8. Data: 2009-09-07 20:19:22
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

> [...]
    > chodzi bynajmniej o to, ze wady zaslania wielkosc - nie zauwazam podczas
    > projekcji, by to byla jakas inna/gorsza technologia. Do kina chodze juz

    No coz, o gustach sie nie dyskutuje.
    Dla mnie rzutnik ma tylko ta zalete, ze mozna ogladac filmy na duzym
    ekranie. Ale jakosc... pominmy to milczeniem.

  • 9. Data: 2009-09-07 20:32:32
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Marek pisze:
    > cena do 3500 netto Zasadniczo do prezentacji multimedialnych z
    > laptopa, ale czasem film w hd /jest w firmie kamera sony hd/ lub trochę
    > zdjec dobrze by bylo ogladnąć..
    > PS. DLP CZY LCD ?
    Lcd są raczej ciemne i z kiepskim kontrastem (o kolorach nie
    wspominając)...

    Najlepiej DLP, z rozdzielczością wyższą niż 800x600, ale z 3ma
    przetwornikami DLP (lub więcej) niż 1 DLP + koło barw - do filmów i gier
    (zwłaszcza dynamicznych i kontrastowych), bo koło barw powoduje
    migotanie na kolorowo krawędzi szybko poruszających się kontrastowych
    elementów. Np biały prostokąt na czarnym tle, szybko poruszający się po
    ekranie - na krawędziach, zwłaszcza bocznych, widać tęczowe
    zniekształcenia.

    Ale jak taki rzutnik znaleźć (i tym bardziej w tej cenie) - to już mnie
    nie pytaj.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2009-09-08 10:33:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No coz, o gustach sie nie dyskutuje.
    > Dla mnie rzutnik ma tylko ta zalete, ze mozna ogladac filmy na duzym
    > ekranie. Ale jakosc... pominmy to milczeniem.

    A jakie projektory miales okazje testowac i w jakich warunkach? Nie wiem czy
    wiesz, ale do 2013 polowa kin ma byc cyfrowa i byc moze sam juz w takim
    byles.