eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa › Re: PROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa
    Date: Tue, 6 Oct 2020 19:03:09 +0200
    <5f7c5ed9$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <rlho0k$ipe$1@dont-email.me>
    <5f7c69a2$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <rlhq9c$ded$1@dont-email.me>
    <5f7c8f25$0$518$65785112@news.neostrada.pl>

    On 06/10/2020 17:36, LordBluzg(R) wrote:
    > Licząc 3 światełka po 10W (LED) to wychodzi chyba 2zł/tydzień...a sprzęt
    > do zdalnej kontroli jest znacznie droższy :) Chyba że piszesz o
    > halogenie 400W :D

    To akurat była mieszanka świetlówek i żarówek.

    A sprzęti tak działa - z innych powodów mam w domu kilka sprzętów
    pracujących non-stop.

    > Mnie VPN męczy, bo muszę mieć blokadę na telefonie. OK, mogę użyć apki
    > do VPN

    pivpn + aplikacja do openVPN. Całkiem to zgrabnie działa. W zasadzie vpn
    mam właczony non-stop na telefonie. Nie przeszkadza, a pozwala na dostęp
    do sieci w domu. Nie jeden raz łaczyłem się przez RDP z telefonu -
    głupie, ale uratowało dupsko.

    > różnych miejscach. Na dzień dzisiejszy główną użytecznością dla mnie
    > jest Supla, bo mam wszystko w jednej apce a miejsca (lokalizacje) różne
    > i różne sprzęty. Trochę mnie jednak oficjalna Supla drażni, bo nie ma
    > obsługi eventów (rozwijają)

    Sprawdź HomeAssistanta. Maja zaskakującą ilośc gotowców (roomba,
    telewizor, monitoring, itd itp, większości nawet nie kojarzyłem że są
    takie) i jakiś rodzaj eventów/akcji (na razie za mało w tym zrobiłem aby
    się wypowiadać). No i co chwile coś dodają.