    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PWM 8 kHz/500 Hz
    Date: Mon, 22 May 2023 11:53:17 +0200

    On Sun, 21 May 2023 12:16:04 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:

    > Jak piszczy to znaczy ze gowno i nie zawracać sobie tym gitary.
    > Zaden zasilacz do pcta mi nigdy nie piszczał. Zaden zasilacz do
    > laptopa tez nie piszczał. Ładowarka do hulajnogi nie piszczy.
    > Ładowarki do telefonow nie piszcza.

    Poniewaz zdarzało im sie piszczec, to poszli z czestotliwoscią w góre,
    i nie slyszysz, szczegolnie, ze stary dziad jesteś :-P

    Za to teraz je w radiu słychać ... ale kto jeszcze słucha AM :-)

    Bywa, ze słychac je tez w stanach nieustalonych, czy przy nietypowych
    obciązeniach.

    Te 8kHz troche dziwne - ciagle slyszalne ...
    No ale jak mają zapewnic 256 poziomow, to juz wewnetrzy zegar 2MHz,
    może nie chcieli isc wyżej.

    J.