    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PWM 8 kHz/500 Hz
    Date: Mon, 22 May 2023 23:12:43 +0200

    Dnia Mon, 22 May 2023 11:53:17 +0200, J.F napisał(a):

    > Poniewaz zdarzało im sie piszczec, to poszli z czestotliwoscią w góre,
    > i nie slyszysz, szczegolnie, ze stary dziad jesteś :-P
    >
    > Za to teraz je w radiu słychać ... ale kto jeszcze słucha AM :-)
    >
    > Bywa, ze słychac je tez w stanach nieustalonych, czy przy nietypowych
    > obciązeniach.
    >
    > Te 8kHz troche dziwne - ciagle slyszalne ...
    > No ale jak mają zapewnic 256 poziomow, to juz wewnetrzy zegar 2MHz,
    > może nie chcieli isc wyżej.

    Jak młodszy byłem to słyszałem odchylanie w starych monitorach (15kHz) co
    też mnie wkurzało u klientów. Ale to było na tyle kierunkowe, że
    wystarczyło nieco głowę obrócić i już było ciszej.

    Kolega mówił, że słyszy pilota FM w radio.
    Ja nie miałem okazji, albo tak wyoko ustawionego progu.
    Ale on naprawiał elektronikę prawie na codzień, a ja rzadko.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam