    From: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pacjent i jest diagnoza.
    Date: Sun, 13 Jun 2010 09:35:28 +0200

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl...
    > Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
    > Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
    > Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
    > do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
    > klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
    > komfortowego, akumulator... w sumie coś prawie 6kPLN.
    >
    > Do połowy maja święty spokój.
    >
    > I 3 tygodnie temu znów "increased battery discharge". Tym razem
    > 180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
> [...]

    O bosz, wiesz nie mam nic zlego na mysli... ale 12 tys zl na naprawe
    samochodu ????

    Na ja jestem i raczej pozostane zwolennikiem starej motoryzacji ;P
    Choc fakt ze ostatnio sie przekonuje iz nawet 15to letniej elektroniki w
    samochodzie niewiele osob ogarnia. Juz nie wspominajac o tej co miala 25 lat
    i nikt nawet ASO nie bylo w stanie ogarnac, dopiero koles z oscyloskopem i
    wiedza naprawil.

    PZDr
    Adam