    From: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Pajączek? A jesli nie - to co?
    Date: Sat, 18 Feb 2012 23:28:39 +0100

    sobota, 18 lutego 2012 21:00. Wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) 1634Racine:

    > Zalozmy,że to nie bzdury:
    > http://www.dobreprogramy.pl/Adobe-Dreamweaver,Progra
    m,Windows,12435.html
    > i ze to jednak jest "profesjonalne rozwiązanie do tworzenia zaawansowanych
    > stron i aplikacji internetowych", No, chyba, że zawodowcy w pracowniach
    > piszacych strony dla korporacji gremialnie klepia znak po znaku w
    > notatnikach, co najwyzej "z pluginami".

    Myślę, że to zależy od tego, co chcesz zrobić.

    Nawet najbardziej skomplikowany layout (HTML + CSS) możesz spokojnie napisać
    w ,,notatniku". Masz jeden plik HTML i co najwyżej kilka plików CSS.

    Jeżeli jednak chcesz napisać całkiem skomplikowaną aplikację, z systemem
    szablonów, wtyczek, własnym API i czternastoma dodatkowymi bibliotekami, to
    ,,notatnik" może nie wystarczyć. Tzn. jak najbardziej się da, ale istnieją
    narzędzia, które ułatwiają opanowanie tych tysięcy linii kodu rozproszonych
    w setkach plików.

    Osobiście odnoszę wrażenie, że ton Twojej wypowiedzi (,,rozumiem tez iz maja
    jakies powody", ,,zalozmy, że to nie bzdury") wyraźnie wskazuje, że wcale nie
    musisz wychodzić poza ,,notatniki". Skoro nie wiesz po co Ci tak
    skomplikowane narzędzie, to znaczy że nie jest Ci ono potrzebne.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski