    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Paliwo jest tak drogie ...
    Date: Mon, 14 Jun 2021 00:13:46 +0200

    W dniu 13.06.2021 o 22:39, Grzexs pisze:

    > To jest raczej tekst na pl.misc.kolej.

    Myślałem o wysłaniu również tam, ale tam by mi napisali, że raczej tu.
    Poza tym kolej ma zepsutą bazę overview na serwerze z którego korzystam
    i nic nie pokazuje się.

    > No i tak powinieneś być zadowolony, że tylko 15 min spóźnienia.

    Myślę, że ta podróż była reprezentatywna. W innym przypadku może nie
    musiałbym 1,5h przed pociągiem wyjeżdżać tylko jakoś mniej. To nie jest
    napisane po to by analizować pociąg tylko by odnieść podróżowanie nim do
    podróżowania samochodem w kontekście małego zasięgu elektryków.

    Taką refleksję np mam, że można by zastąpić te dojazdy na z i dworca,
    przejazdem moim skuterem, zakładając że zostanie przewieziony za tyle
    ile kosztuje rower, czyli 10zł. Oraz że go w pociągu doładuję bo mam
    jednak za daleko by oba dojazdy zaliczyć na jednym ładowaniu. Ale tu
    kolejne niewiadome są. Może nie da się tego skutera podciągnąć pod
    rower. Może nie da się go doładować w przedziale, gdzie się go przewozi.