    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Tue, 06 Sep 2022 09:23:43 +0200
    Subject: Re: Pamięć eeprom 25lc512 smd
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Stachu Chebel wrote:

    > 25lc512 - CLK-20MHz
    > M95512 - CLK-16MHz
    Steruję to z PIC16, zegar obniżałem, zmieniałem polaryzacje/faze zegara.
    Pamięć się odczytuje jakby same zera miała (a fabrycznie ma 0xFF).
    Pewnie jakaś głupota/niedopatrzenie.
    Przysiądę do tego w wolnej chwili bo w sumie dość dziwne mi to się wydaje.
    A alternatywę na te braki zaopatrzeniowe zawsze warto jakąś mieć.

    jp

    --
    jp

    www.flowservice.pl