  • 1. Data: 2022-08-30 00:27:09
    Temat: Re: Pamięć eeprom 25lc512 smd
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    poniedziałek, 29 sierpnia 2022 o 14:49:40 UTC+2 Jacek napisał(a):
    > Poszukiwane około 80 szt.
    > Może ktoś wie/ma na pozbycie się.

    https://www.mouser.pl/c/semiconductors/memory-ics/ee
    prom/?interface%20type=SPI&memory%20size=512%20kbit&
    instock=y

  • 2. Data: 2022-09-02 00:52:53
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    wtorek, 30 sierpnia 2022 o 13:08:21 UTC+2 Jacek napisał(a):
    2022 o 14:49:40 UTC+2 Jacek napisał(a):> Poszukiwane około 80 szt. > Może ktoś wie/ma
    na pozbycie się. > https://www.mouser.pl/c/semiconductors/memory-ics/ee
    prom/?interface%20type=SPI&memory%20size=512%20kbit&
    instock=yDzięki, coś z tego spróbuję wybrać. -- jp----Android NewsGroup
    Reader----https://piaohong.s3-us-west-2.amazonaws.co
    m/usenet/index.html

    > Zamówiłem, trochę inne, bo STM, wcześniej używałem Microchipa. Ale
    > mam nadzieję, że będzie OK

    Będzie OK.

  • 3. Data: 2022-09-05 18:41:04
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Stachu Chebel wrote:

    > Będzie OK.
    No i tu niestety, zonk.

    Kupiłem pamięci STM95512 i nie działają. Wg datasheeta są trochę inne niż
    microchipa. Ograniczyłem komunikację z nimi do 'części wspólnej' obu pamięci
    i nic (microchipa działają).

    Do tematu powrócę jak będę miał więcej czasu na prace R&D; pewnie wymagają
    jakiegoś innego traktowania inicjalizującego.

    Póki co udało mi się kupić 25lc512, w nieco szerszej obudowie; na szczęście
    miałem przewidziane miejsce pod szerokie chipy.

    jp

    --
    jp

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl

  • 4. Data: 2022-09-05 22:54:34
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    poniedziałek, 5 września 2022 o 18:41:07 UTC+2 jacek pozniak napisał(a):

> [...]
    >
    > Póki co udało mi się kupić 25lc512, w nieco szerszej obudowie; na szczęście
    > miałem przewidziane miejsce pod szerokie chipy.

    25lc512 - CLK-20MHz
    M95512 - CLK-16MHz

  • 5. Data: 2022-09-06 00:26:08
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

> [...]
    >
    > Póki co udało mi się kupić 25lc512, w nieco szerszej obudowie; na szczęście
    > miałem przewidziane miejsce pod szerokie chipy.

    Aha, napisz w czym to stosujesz.

  • 6. Data: 2022-09-06 09:23:43
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Stachu Chebel wrote:

    > 25lc512 - CLK-20MHz
    > M95512 - CLK-16MHz
    Steruję to z PIC16, zegar obniżałem, zmieniałem polaryzacje/faze zegara.
    Pamięć się odczytuje jakby same zera miała (a fabrycznie ma 0xFF).
    Pewnie jakaś głupota/niedopatrzenie.
    Przysiądę do tego w wolnej chwili bo w sumie dość dziwne mi to się wydaje.
    A alternatywę na te braki zaopatrzeniowe zawsze warto jakąś mieć.

    jp

    --
    jp

    www.flowservice.pl